Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ředitelem obchodu A 11 je Korn, inzerce Šátava

Vydavatelství Aleše Zavorala posiluje o dva lidi z Mladé fronty a tři z Czech News Center.

David Korn

David Korn

České vydavatelství lokálního a odborného tisku A 11 mění organizační strukturu a posiluje obchodní tým. Novým obchodním ředitelem se stává David Korn, na pozici ředitele inzerce pak nastupuje Jan Šátava. Ten střídá Lukáše Zítu, který z firmy téměř po dvou letech odchází. Vydavatelství A 11 se těmito kroky chystá podpořit plánovaný rozvoj prémiového a lifestylového tisku a zajistit obchodní týmy pro nové časopisy, které do konce roku vydá.

„V A 11 vidím obrovskou příležitost, jak zúročit letité zkušenosti z předchozí praxe. Dostal jsem prostor pro vytvoření nových projektů, které na trhu dosud chybí. Velký potenciál zároveň spatřuji v kombinaci prémiového segmentu a lokálního tisku. S majitelem A 11 Alešem Zavoralem jsme se shodli na potřebě vyjít vstříc klientům ze segmentu B2B a jejich stále se zvyšující potřebě efektivní a kvalitní komunikace,“ uvedl Korn.

Jeho úkolem bude i vybudování silného obchodního týmu. Korn působí v médiích přes 15 let, poslední tři roky jako obchodní ředitel vydavatelství Mladá fronta, předtím v témže vydavatelství pracoval přes čtyři roky na pozici obchodního ředitele divize Euro E15. Šátava pracoval poslední dva roky ve firmě Kyocera na pozici regional key account manager, předtím pět let ve vydavatelství Czech News Center jako team leader pro noviny Aha! a Blesk.

Obchodní oddělení A 11 v těchto dnech doplňují také Pavel Lejhanec z Mladé fronty a David Janoušek a Antonín Přibyl z Czech News Center.