Do managementu předního českého slevového portálu Slevomat nastoupil Peter Varga, na pozici ředitele strategických projektů. Mimo jiné má podpořit probíhající expanzi skupiny Slevomat Group na další evropské trhy.
Uživatelská základna Slevomatu nyní čítá přes 1 milion lidí a kromě ČR server nabízí služby na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku, Estonsku, Lotyšku a Litvě.
Varga je absolventem bratislavské Univerzity Komenského, kde vystudoval obor Finanční management. V internetovém prostředí se pohybuje od roku 2009, kdy nastoupil do společnosti Google, kde se podílel na přípravě marketingové strategie pro vstup Googlu do segmentu malých a středních firem. Po pěti měsících se stal součástí obchodního týmu. Přispěl též k uvedení reklamy v síti YouTube na český trh.
V srpnu 2011 přestoupil do českého projektu mapující sociální sítě Socialbakers na pozici ředitele pro mezinárodní prodej. Z firmy odešel v únoru.