
Kristina Poláková
Novou ředitelkou marketingu rozvozové služby Dáme jídlo se v listopadu stala Kristína Poláková. Přichází ze sesterské společnosti Foodpanda na Slovensku, kde má marketing na starosti od letošního března. Ve skupině Delivery Hero, která vlastní Dáme jídlo v Česku i Foodpandu na Slovensku, tak bude mít na starosti marketing pro oba trhy. „Sdílený management pro český a slovenský trh se ve skupině osvědčil už na několika pozicích v obchodním oddělení,“ oznámila firma.
Manažerka ve funkci střídá Břetislava Stromka, který se dosud v Dáme jídlo věnoval jak marketingu, tak agendě business intelligence. Nově Stromko zastává pozici business intelligence director.
Poláková v minulosti pracovala v komunikačních agenturách Fallon (na budování globálního digitálního týmu pro společnost Škoda Auto), Nydrle či DVN Agency, nebo na tvorbě partnerských projektů v Unibail-Rodamco. Vystudovala Fakultu managementu Univerzity Komenského v Bratislavě.

Dáme jídlo, dosud zaměřené na rozvoz jídla z provozoven, začátkem letoška spustilo novou službu Dáme market. Nákupy bude zákazníkům nově doručovat i z vlastního skladu, slibuje, že do 30 minut od objednání

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
