Ředitelkou marketingu Heinekenu v Česku se stala Martina Ježdíková

Martina Ježdíková přichází po 20 letech v Kimberley-Clark, vystřídala Agnieszku Gorecki.

Martina Ježdíková

Martina Ježdíková

Novou marketingovou ředitelkou pivovarnické skupiny Heineken Česká republika je od října 2022 Martina Ježdíková. Vystřídala dosavadní ředitelku marketingu Agnieszku Gorecki, která působí od května v centrále společnosti v Amsterodamu. Ježdíková do Česka přišla z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici marketing director ve společnosti Kimberley-Clark. Teď se stala součástí nejvyššího vedení společnosti a členkou představenstva společnosti Heineken ČR.

V Kimberley-Clark působila 20 let na různých lokálních a regionálních pozicích v Evropě, Africe a na Středním východě i v Asii. Kariéru započala jako associate brand manager produktů péče pro děti a ženy v Česku a na Slovensku. V roce 2006 se posunula do Velké Británie, kde se během devíti let vypracovala z pozice european brand manager až na senior marketing manager pro celou Evropu, Střední východ a Afriku. V roce 2015 přijala jako první žena nabídku na pozici marketing director pro Střední východ a severní Afriku, ze které řídila marketing a tržby pro oblast 14 zemí.