Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ředitelkou pro strategie AMI Digital je Marešová

Kateřina Marešová povyšuje, nováčkem v agentuře je social media manager Daniel Matěna.

Na pozici strategy director v agentuře AMI Digital postoupila Kateřina Marešová, která pracuje na klíčových klientech a projektech a zodpovídá za strategie a kreativní řešení v onlinu. Zároveň AMI Digital přibrala Daniela Matěnu, ten nastoupil na pozici social media manager a na starost dostal správu a plánování inzertních kampaní na sociálních sítích. Šéfem digitální agentury pod AMI Communications zůstává Vladan Crha.

Kateřina Marešová

Kateřina Marešová

Marešová povýšila na pozici strategy director po čtyřletém působení v AMI Digital, kde dosud jako account manager pracovala pro globální značky nejčastěji z oblasti consumer marketingu. Těm spravovala kampaně na čtyřech trzích – v Česku, na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku. Pečovala o značky Mars, Orbit nebo Shell, se kterou loni realizovala jednu z vůbec prvních tuzemských kampaní na sociální síti TikTok. S týmem specialistů na sociální média také zajišťuje dlouhodobou komunikaci pro Mattoni 1873 a projekt Zálohujme. Vystudovala obor Multimédia v ekonomické praxi na pražské VŠE.

Daniel Matěna

Daniel Matěna

Matěna se jako social media manager stará se o značky Orbit, VZP, Continental nebo iniciativu Zálohujme. Zaměřuje se na analytiku, reporting, plánování a testování nových formátů sociálních médií. Ve světě sociálních sítí se pohybuje čtyři roky, dosud působil v mezinárodním herním vydavatelství 1C Entertainment, kde se specializoval na komunitní management a kompletní správu sociálních sítí a dalších komunikačních kanálů, včetně propagace.