Značka sportovních oděvů a obuvi Reebok proměnila pražskou Galerii Mánes od konce července do 4. září v tělocvičnu. Pop-up koncept nazvaný Reebok Experience Store pořádá každý den včetně víkendů během dopoledne i odpoledne různé druhy cvičení od jógy, přes crossfit, combat, běžecké tréninky, po intenzivní cvičení Les Mills. Kromě cvičení hostí Galerie Mánes workshopy a přednášky spojené se sportem.
Cvičení je pro veřejnost zdarma, na tréninky je nutné se zaregistrovat online. V prostoru se kromě lekcí cvičení také prodává oblečení a obuv značky Reebok, na které firma nabízí slevu, pokud si ji zákazník vysportuje. Podle náročnosti daných cviků může hrát o slevu od 10 % do 30 %, uplatnit ji může na místě. Partnerem projektu je síť prodejen A3 Sport. „S prodejcem sportovního vybavení A3 Sport spolupracujeme dlouhodobě. Podobný režim jsme si už v minulosti vyzkoušeli na jiných projektech jako například Be More Human Tour, a tak nebyl žádný důvod v této oboustranně přínosné spolupráci nepokračovat,“ vysvětlil Patrik Kubečka, brand manažer Reeboku.
Zájemci si přímo při tréninku mohou otestovat boty na běh nebo fitness od Reeboku. K dispozici je po cvičení také odpočinková zóna, kabinky na zkoušení oblečení i občerstvení, které zajistila firma Country Life. Značka Reebok v Česku nemá vlastní prodejny, prodává se nejčastěji v multibrandových sportovních prodejnách. Od roku 2005 patří Reebok pod německého sportovního giganta Adidas.