Piráty iniciovaný bod čtvrteční schůze poslaneckého volebního výboru, týkající se sporu o reportáž Janka Kroupy o Agrofertu, oproti úterní schůzi příslušné senátní komise nové argumenty nepřinesl. Nad rámec známého řekl generální ředitel René Zavoral jen, že ve veřejnoprávním rádiu zruší část tabulkových míst a že kromě předžalobní výzvy od Agrofertu registruje rozhlas i další, rovněž na Kroupovu reportáž, a to z roku 2015. Reportér Kroupa se schůze neúčastnil.

Reflex se omluvil šéfovi ČEZ Romanovi za historku, jak platil zájezd do Norska na ryby

Jednu z historek Reflex zveřejnil, neboť „krásně charakterizuje Romanovo odtržení od reality“. Nyní píše, že to se skutečností nemá nic společného.

Redakce společenského týdeníku Reflex dojela na „údajně dobře informovaný zdroj“ a v aktuálním vydání se proto omlouvá Martinu Romanovi, šéfovi polostátního energetického gigantu ČEZ. O tři čísla zpět totiž týdeník o Romanovi, v rámci materiálu o českých boháčích, napsal pár drbů, které nedokázal doložit. Pod „velkou typologii českých bossů“ se podepsal šéfredaktor Pavel Šafr a redaktorky Pavlína Wolfová a Adéla Knapová.

Jednu ze dvou nepravdivých historek Reflex zveřejnil, neboť „krásně charakterizuje Romanovo odtržení od reality“. Nyní píše, že to se skutečností nemá nic společného.

„Generální ředitel firmy ČEZ Martin Roman odmítl jako nepravdivou informaci, že si spletl cenu zájezdu do Norska na ryby a místo 250 tisíc korun přinesl na schůzku s přáteli 250 tisíc eur. Na jednom rybářském zájezdu skutečně byl, stál však 15 tisíc korun na osobu a k žádné záměně měn nedošlo, v Norsku se ostatně platí norskými korunami, a ne eury,“ kaje se v čerstvém čísle redakce Reflexu.

A pokračuje: „Tato historka, kterou jsme měli z údajně dobře informovaného zdroje, byla nepravdivá stejně jako další ‚zaručené informace‘ kolující Prahou – jako například ta, že Romanova manželka je dcerou bývalého vysokého funkcionáře IPB. Proto se Martinu Romanovi omlouváme.“