
Stanice skupiny Radio United
Mediální zastupitelství Regie Radio Music téhož majitele jako rádia Frekvence 1, Evropa 2, BBC/Zet či Bonton, budou od ledna 2014 prodávat reklamu Radio United, konkurenční, nedávno zkonsolidované skupiny podnikatele Ivana Zacha, též polovičního majitele televize Prima. Podle mluvčí skupiny Lagardere Radky Pilzové dnes oznámila, že dohoda se týká zastupování rádií Country, Beat, sítě Kiss, Radia 1, Signál a Spin na národním trhu rozhlasové reklamy.
„Společně s již zastupovanými stanicemi Impuls, Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Rockzone a Dance budou rádia zastupovaná RRM nyní schopná v týdnu oslovit více než 70 % rozhlasových posluchačů v ČR, čímž zásadně odskočíme komerční konkurenci,“ prohlásil Martin Nováček, obchodní ředitel Regie. Impuls a RockZone mají nově patřit Andreji Babišovi, na kontraktu o obchodním zastoupení to ale nic změnit nemá.

Tržní podíl mediazastupitelství za 2. a 3. čtvrtletí 2013 (v rámečku změna oproti předchozímu klouzavému pololetí, tedy za 1. pololetí 2013). Zdroj: Radioprojekt, Median, STEM/MARK

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
