
Martin Nováček, obchodní ředitel Regie Radio Music
Prodejce rozhlasové reklamy Regie Radio Music koncernu Lagardere (provozuje Frekvenci 1, Evropu 2, Bonton, Dance, Pigy a BBC/Zet) bude nově zastupovat další velké stanice, které, to zatím neoznámil.
„Intenzivně jednáme o exkluzivním zastupování dalších významných rádií na národním trhu. Z aktuální situace je zřejmé, že Regie Radio Music bude jednoznačně nejsilnějším hráčem na rozhlasovém trhu v roce 2014, jde pouze o to, jak výrazná bude naše pozice lídra,“ prohlásil Martin Nováček, obchodní ředitel Regie.
Regie Radio Music léta soutěží o jedničku mezi rozhlasovými zastupitelstvími s Media Marketing Services (MMS) konkurenční skupiny Media Bohemia, v posledí době má navrch. Aktuálně má tržní podíl 38,2 % a MMS 38,6 %, v absolutních počtech posluchačů ale vede. Týdně si rádia zastupovaná Regie naladí skoro 5 milionů lidí.

Tržní podíl mediazastupitelství za 2. a 3. čtvrtletí 2013 (v rámečku změna oproti předchozímu klouzavému pololetí, tedy za 1. pololetí 2013). Zdroj: Radioprojekt, Median, STEM/MARK

Vývoj tržních podílů prodejců rozhlasové reklamy, poslechovost včera, v tisících posluchačů. Zdroj: Radioprojekt, Median, STEM/MARK
Nováček zároveň reagoval na zvěsti Hospodářských novin, že podnikatel a politik Andrej Babiš jedná o koupi Rádia Impuls společnosti Londa (dvě třetiny vlastní německý Eurocast, třetinu Ivan Baťka), nejposlouchanější tuzemské stanice s 2,1 miliony posluchačů týdně. To Regie exkluzivně obchodně zastupuje.
„Mediální diskuze o změně vlastníka Rádia Impuls nejsou pro naše zastupitelství významné, protože dlouhodobou spolupráci s Rádiem Impuls máme zajištěnou platnou smlouvou,“ podotkl Nováček.
Media Marketing Services v úterý oznámila, že počínaje 1. lednem 2014 bude nově obchodně zastupovat šest stanic na Moravě a Vysočině - rádia Zlín, Krokodýl, Rock Max, Jihlava, brněnské Free Radio a Rádio Jih. „Týdenní poslechovost šesti nových stanic v síti MMS přesahuje 550.000 posluchačů, share těchto stanic na rozhlasovém trhu činí 3,3 %. Nově zastupovaná rádia zásadně posílí pozici MMS v Jihomoravském Kraji, Zlínském Kraji a také v Kraji Vysočina,“ prohlásila firma.

Stanice skupiny Radio United
Obchodní zastoupení svých nově nabytých rádií Kiss, Country, Beat, Radio 1, Spin a nové středočeské minisítě Signál (podle RadioTV.cz začne 1. prosince) formuje také Ivan Zach, poloviční majitel Primy, v podobě divize Radio United Services.
„Nový produkt na trhu rozhlasové komerční komunikace“ slibuje Radio United od ledna 2014, touto firmou zastupované stanice uvádějí 1 milion posluchačů denně, týdně dosáhne k 1,9 milionu posluchačů (reach).

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
