Mediální zastupitelství Regie Radio Music z rozhlasového koncernu Lagardere začalo prodávat inzerci v elektronickém týdeníku Dotyk vydavatelství Tablet Media a u sportovních přenosů přes internet na webu TVcom.cz společnosti Sport Invest Marketing.
Reklamu v Dotyku bude nabízet jako součást balíčku zejména s reklamou vysílanou v rádiu BBC/Zet, které Lagardere mimo jiných provozuje. Firmy pro to vytvořily nový inzertní formát SuperSponzoring, ten bude Regie nabízet výhradně. Lagardere doufá, že digitálním týdeníkem doplní zásah bonitních cílových skupin - ty přes den oslovuje rádii, zatímco Dotyk čtenáři konzumují nejčastěji odpoledne a večer.

Ukázka nového formátu SuperSponzoring v Dotyku: celostránkový inzerát

Ukázka nového formátu SuperSponzoring v Dotyku: postranní inzerát
Další zastupované médium TVcom.cz nabízí přes 25.000 záznamů vybraných utkání z posledních sedmi let v basketbalu, fotbalu, volejbalu, florbalu, házené, nohejbalu či judu. Regie při nich hodlá nabízet kampaně na sportovní vybavení, zdraví či rychloobrátkové zboží.
Reklamu do Dotyku prodává dál i vlastní obchodní tým Tablet Media, od května vedený Blahoslavem Fořtem.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
