Regie zastupuje Dotyk a TVcom.cz

S rozhlasovou reklamou koncern Lagardere nabízí inzerci v digitálním týdeníku a u sportovních přenosů na webu.

Mediální zastupitelství Regie Radio Music z rozhlasového koncernu Lagardere začalo prodávat inzerci v elektronickém týdeníku Dotyk vydavatelství Tablet Media a u sportovních přenosů přes internet na webu TVcom.cz společnosti Sport Invest Marketing.

Reklamu v Dotyku bude nabízet jako součást balíčku zejména s reklamou vysílanou v rádiu BBC/Zet, které Lagardere mimo jiných provozuje. Firmy pro to vytvořily nový inzertní formát SuperSponzoring, ten bude Regie nabízet výhradně. Lagardere doufá, že digitálním týdeníkem doplní zásah bonitních cílových skupin - ty přes den oslovuje rádii, zatímco Dotyk čtenáři konzumují nejčastěji odpoledne a večer.

Ukázka nového formátu SuperSponzoring v Dotyku: celostránkový inzerát

Ukázka nového formátu SuperSponzoring v Dotyku: celostránkový inzerát

Ukázka nového formátu SuperSponzoring v Dotyku: postranní inzerát

Ukázka nového formátu SuperSponzoring v Dotyku: postranní inzerát

Další zastupované médium TVcom.cz nabízí přes 25.000 záznamů vybraných utkání z posledních sedmi let v basketbalu, fotbalu, volejbalu, florbalu, házené, nohejbalu či judu. Regie při nich hodlá nabízet kampaně na sportovní vybavení, zdraví či rychloobrátkové zboží.

Reklamu do Dotyku prodává dál i vlastní obchodní tým Tablet Media, od května vedený Blahoslavem Fořtem.

Sdílejte