Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Drbny chtějí do dalších měst, pomoci má Jiřička

Petr Jiřička

Petr Jiřička

Do vydavatelství Trima News přichází jako nový spolumajitel Petr Jiřička. Získal v něm 30% podíl, většinových 60 % patří Liboru Matouškovi mladšímu, 10 % pak Liboru Matouškovi. Jiřičkův vstup do majetkové struktury i do managementu předznamenal další expanzi mediální firmy, která vydává regionální weby pod značkou Drbna. Jiřička, který se přes 20 let působí v oblasti venkovní reklamy a dělal na významných pozicích agentur BigBoard, Agart či News Outdoor, má podpořit rozšíření Drben do dalších měst. „Vydavatelství bude potřebovat silného partnera. Při rozhodování pro nás nehrály roli jen finance, ale i společný pohled na svět a náš další rozvoj,“ podotkl Matoušek ml.

Portály Drbny podle Google Analytics navštěvuje měsíčně 500.000 lidí. Weby aktuálně působí v pěti regionech Česka. V Českých Budějovicích (BudějckáDrbna.cz), Jihlavě (JihlavskáDrbna.cz), Brně (BrněnskáDrbna.cz), Olomouci (OlomouckáDrbna.cz) a Liberci (LibereckáDrbna.cz). Celospolečenská témata se objevují na centrálním portálu Drbna.cz.