“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Regionální Drbny přijdou na Plzeňsko a Ostravsko

Vydavatelství Trima News letos plánuje rozšířit své online tituly pod zastřešujícím názvem Drbna do dalších dvou regionů. „V letošním roce bychom rádi spustili další dva weby na západě Čech v dubnu a poté i v Moravskoslezském kraji,“ informoval spolumajitel Trima News Petr Jiřička. “Díky posilování obchodního týmu a jeho výkonnosti umíme vydělat na investice v námi neobsazených krajích a rozvoj redakcí tam, kde fungujeme,” doplnil.

Petr Jiřička

Petr Jiřička přišel do vydavatelství před rokem jako spolumajitel a manažer

Regionální mutace zahrnují původní Budějckou Drbnu, dál jsou to Brněnská Drbna, Liberecká Drbna, Jihlavská Drbna, Olomoucká Drbna a loni přidaná Hradecká Drbna. Šestice regionálních webů a centrální Drbna.cz za minulý rok oslovily dohromady 5,54 milionu čtenářů (měřeno Google Analytics), což je meziroční nárůst o víc než 8 %. Tržby vydavatelství loni meziročně vzrostly o 32 %.