Mediální skupina A 11 posiluje obchodní tým a mění vedení redakcí. Na nově vytvořenou pozici obchodního ředitele pro regiony nastupuje Richard Fajtl, který od roku 1998 působil v obchodním oddělení Czech News Center, posledních devět let jako zástupce obchodního ředitele. V A 11 bude zodpovědný za řízení týmu regionálních obchodníků novin Náš region, který plánuje výrazně rozšířit, a rozvoj celého segmentu lokálních médií skupiny. Tým regionální inzerce, televizní reklamy, lifestylových, prémiových a odborných titulů, eventů a online aktivit i nadále zastřešuje obchodní ředitel mediální skupiny David Korn.
Za rozvoj a vyhledávání nových obchodních příležitostí pro televizi Náš region TV i tištěné tituly skupiny bude od února z pozice business project manager zodpovídat Kateřina Bejčková. Přichází z mediální agentury Médea, kde vedla obchodní oddělení Media Master a podílela se na vedení vybraných account manažerů agentury. Odpovědnost měla za veškeré obchodní aktivity tištěných titulů Empresa Media a TV Barrandov.
Na pozici ředitelky redakcí a obsahu nastupuje Barbora Štanglová, která v A 11 vede i oborový magazín Profi HR. V minulosti byla šéfredaktorkou České informační agentury a projektově se podílela na PR aktivitách organizace Business & Professional Woman ČR. V nové roli koordinuje redakční spolupráci tištěných a online titulů a nově vznikající redakce Náš region TV, zodpovědná je i za sdílený obsah a personální politiku redakcí.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
