Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Regionální obchod Seznamu vede Čekal. Kalaš už neřídí obsah

Seznam.cz nově ustavil dva ředitele obchodu. Jedním je Tomáš Búřil, druhým Jan Čekal.

Jan Čekal

Jan Čekal

Na začátku března se obchodní oddělení české internetové jedničky Seznam.cz rozdělí na dvě divize. Obchodním ředitele se po odchodu Martina Švarce stane Tomáš Búřil, novou divizi regionálního prodeje bude řídit Jan Čekal, který dosud působil jako manažer prodeje pro malé a střední podniky. Búřil se má věnovat největším klientům, agenturám, zahraničnímu obchodu, televizi a rádiím.

Tomáš Búřil

Tomáš Búřil. Foto: David Bruner

„Obchodní oddělení patří mezi největší v Seznamu a ačkoli Martin Švarc během svého působení v jeho čele odvedl obrovský kus práce, uvědomujeme si, že není v silách jednoho člověka rozvíjet všechna témata, která v dnešní době do oddělení obchodu spadají. Proto od března rozdělíme oddělení na dvě rovnocenné divize,“ říká Tomáš Kapalín, místopředseda představenstva Seznamu.

Další manažerská změna se odehrála na pozici ředitele obsahu. Tu dosud zastával Igor Kalaš. Teď se jeho dosavadní agenda rozdělila mezi Ivana Mikulu, ředitele Televize Seznam, a Jakuba Ungera, ředitele divize zpravodajství a rádií. Mikula si tak k řízení televize přibere vedení videoprodukce Stream.cz, Unger lifestylové magazíny Proženy.cz a Garáž.cz.

Kalaš dostal novou funkci ředitele obchodního rozvoje. V ní se má starat o další rozvoj videoportálu Televizeseznam.cz a také o distribuci, rozvoj mobilních aplikací či nových příležitostí pro funkci vyhledávání na Seznamu.