Deset let a sedm měsíců od svého startu změní Regionální televize svůj název. Ten od 1. listopadu bude znít Náš region TV. Úprava názvu přichází po změně majitele stanice zaměřené na informace a pořady z českých regionů. Televizi, jak Médiář informoval začátkem července, převzala mediální skupina A 11 v čele s Alešem Zavoralem, v provozující firmě získala 60 %, přičemž 20 % si nechala zakladatelka a ředitelka televize Eva Stejskalová a zbylých 20 % zůstalo vydavatelství Our Media, které z většiny vlastní Synot Invest Limited Iva Valenty a menšinový podíl v něm má mediální matador Michal Voráček. „Dosavadní vlastníci zůstávají v nové společnosti i nadále aktivní,“ uvádí skupina A 11. Ta pod značkou Náš region už provozuje síť bezplatných týdeníků, křížovkářský magazín a od srpna též měsíčník pro ženy. Od propojení printu s televizí téhož názvu si slibuje nové obchodní příležitosti, klientům pak zásah s možností cílit hyperlokálně i na celostátní úrovni.

Logo rebrandované stanice Náš Region TV
Regionální televize startovala v dubnu 2012. Momentálně vysílá prostřednictvím desítek kabelových a IPTV sítí původní i převzatý program ze všech regionů a produkuje i řadu vlastních pořadů. A 11 uvažuje rovněž o návratu stanice do terestrického vysílání. K tomu plánuje další investice do zkvalitnění vysílání i programu, nových pořadů. „Naším cílem je dostat televizi k maximálnímu množství diváků a využít synergie s redakcemi novin Náš region,“ předeslal ředitel a spolumajitel A 11 Zavoral.
Mediální skupina je aktivní především na printovém trhu. Kromě desítek lokálních mutací bezplatného týdeníku Náš region (a jejich společného webu Nášregion.cz) vydává tradiční tituly Sorry a Mladý svět, původní hobby magazín Kutilství, časopis pro nejmenší Špuntíci, prémiové tituly Estate & Business, Lawyers & Business, CEO, Innovation a nově Retail Magazín, tituly pro B2B Profi poradenství & finance, Profi HR, Profi medicína, magazín Matka a dítě, noviny pro pacienty Ze zdravotnictví, food časopis Innspirace a také několik křížovkářských magazínů.
Připomeňte si rozhovor se zakládajícím šéfem A 11

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
