Do elektronického měření sledovanosti televize, lidově řečeno peoplemetrů, vstupuje další stanice, je to Regionálnítelevize.cz, kterou vlastní a řídí Eva Stejskalová. Její podnik a Asociace televizních organizací, která tuzemské televize sdružuje a projekt měření si objednává, podepsaly smlouvu minulý čtvrtek 17. prosince a od 1. ledna 2016 by měla Regionálnítelevize.cz dostávat data o svém publiku na denní bázi (vykazována budou samostatně).
„Věříme, že nám to přinese nové klienty a zadavatele reklamních kampaní. Jsme jedinou celoplošnou televizní platformou, která nabízí klientům regionální obsah a zároveň standardní měření,“ prohlásila Eva Stejskalová.

Na zařazení svého programu do pozemní Regionální sítě 8 a na novou pozici na satelitu Astra upozorňuje Regionálnítelevize.cz billboardovou kampaní. Její slogan zní Česko musí přeladit. Kampaň probíhá po celém Česku, na 80 plochách společnosti Railreklam, na vlakových nádražích a ve vlacích
Její stanice od letošního 1. října vysílá v digitální televizní Regionální síti 8 Českých Radiokomunikací, s dosahem k 57 % obyvatel Česka. Déle se šíří také přes satelit, kabel a IPTV. Existuje přes tři roky, věnuje se zpravodajství z moravských, českých a slezských regionů.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
