Regionální televize jde do peoplemetrů

Denní měření sledovanosti sítě regionálního zpravodajství začne 1. ledna 2016.

Do elektronického měření sledovanosti televize, lidově řečeno peoplemetrů, vstupuje další stanice, je to Regionálnítelevize.cz, kterou vlastní a řídí Eva Stejskalová. Její podnik a Asociace televizních organizací, která tuzemské televize sdružuje a projekt měření si objednává, podepsaly smlouvu minulý čtvrtek 17. prosince a od 1. ledna 2016 by měla Regionálnítelevize.cz dostávat data o svém publiku na denní bázi (vykazována budou samostatně).

„Věříme, že nám to přinese nové klienty a zadavatele reklamních kampaní. Jsme jedinou celoplošnou televizní platformou, která nabízí klientům regionální obsah a zároveň standardní měření,“ prohlásila Eva Stejskalová.

Billboard Regionálnítelevize.cz

Na zařazení svého programu do pozemní Regionální sítě 8 a na novou pozici na satelitu Astra upozorňuje Regionálnítelevize.cz billboardovou kampaní. Její slogan zní Česko musí přeladit. Kampaň probíhá po celém Česku, na 80 plochách společnosti Railreklam, na vlakových nádražích a ve vlacích

Její stanice od letošního 1. října vysílá v digitální televizní Regionální síti 8 Českých Radiokomunikací, s dosahem k 57 % obyvatel Česka. Déle se šíří také přes satelit, kabel a IPTV. Existuje přes tři roky, věnuje se zpravodajství z moravských, českých a slezských regionů.