Novým ředitelem klientského servisu Wunderman Production se stal Vladimír Rejlek, stávající digital director pražské agentury Wunderman. Wunderman Production je specializovanou divizí této agentury, která se soustředí na digitální výrobu a zpracování marketingových dat v rámci Evropy. Středního východu a Afriky. Rejlek bude souběžně působit v obou funkcích, digital directorem pražského Wundermanu zůstává.
„Jeho úkolem je získat do pražského Wundermanu nový byznys z jiných trhů, čímž se ale nemění jeho role pro český trh, nadále bude mít na starosti digitální strategie, sociální sítě a content marketing,“ říká výkonný ředitel Wundermanu Karel Duchek.
Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu dvanáct let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před sedmi lety založil Publicis Modem, digitální značku skupiny Publicis. V letech 2013 až 2015 působil jako předseda sekce digitálních agentur v rámci Asociace komunikačních agentur (loni ho v této funkci vystřídal Oldřich Dostál, aktuálně je jím Petr Laštovka).