Na pozici obchodního ředitele reklamní agentury S&K Public se přesunul Adam Havel, který ve firmě působí čtyři roky a od začátku loňska působil ve funkci team leadera. Posun devětadvacetiletého Havla do managementu agentury je podle obou jednatelů S&K Public Zbyška Nováka a Jana Figlovského generační obměna vedení. Děje se tak v roce, kdy si firma připomíná 30 let fungování na českém trhu. Vznikla v roce 1992, původně jako S & K Reklamní agentura. Za tři dekády výrazně rozšířila své reklamní služby pro klienty - ty dnes zahrnují signmaking, produkci eventů, grafické a kreativní práce a také online kampaně.

Adam Havel
„V současnosti se účastníme více tendrů a cílíme na segmenty, které mají i v této náročné době potenciál růstu. Navíc se zaměřujeme na stále aktuálnější online prostředí. Z toho důvodu si dovedu představit brzo posílit obchodní a projektový tým, což nám pomůže se dále rozvíjet,“ plánuje Adam Havel. Nový obchodní ředitel mluví i o vzdělávání týmu: „Například systematický rozvoj aktuálních trendů kreativity je po x letech v agentuře zásadní téma. Proto se na něj i ve spolupráci se zahraničními školiteli ještě více zaměříme.“
Opěrným bodem firmy jsou už několik let grafika a kreativa, i proto musela tým grafiků rozšířit. Do agentury tak v červnu přišel Ondřej Kostiha.

Ondřej Kostiha
Mezi významné klienty agentury patří Porsche ČR, Albert ČR, Škoda Auto, CzechTrade, Servind, Veka nebo Česká spořitelna. Letos k nim přibyly Avenier, Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně, Toshulin či Rossmann.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
