Škoda: safie ve zpětném zrcátku
Největší česká automobilka uvádí místo populární selfie koncept tzv. safie. Jak píše: „Trend selfies se nevyhýbá ani řidičům. V jejich případě je ale pořizování si selfie telefonem během jízdy za volantem více než nebezpečnou záležitostí. Škoda Auto proto přichází s novým Simply Clever prvkem, který tento problém řeší. Jedná se o fotoaparát umístěný přímo ve zpětném zrcátku! Ovládání je pak důmyslně umístěno do volantu. Zachytit svůj autoportrét už tedy nejenže nebude ohrožovat řidiče na životě, ale navíc to bude i pohodlné. Škoda Auto aktuálně testuje funkci Safie (spojení slov safe a selfie) u nové Škoda Fabia a v případě úspěchu ji plánuje nabízet v základní výbavě i u dalších modelů.“
Fotit za jízdy selfie je nebezpečné. Novou ŠKODA Fabia jsme proto vybavili fotoaparátem zabudovaným přímo ve zpětném zrcátku. Stačí stisknout tlačítko na volantu a bezpečná selfie je na světě!
Posted by ŠKODA Česká republika on 31. březen 2015
Kaufland: kontrola z Německa
Německý maloobchodní řetězec vsadil na východoněmecké retro, aspoň tak působí vizáž trojice v jeho aprílovém spotu, a podobně jako v kampani s písničkou od Čechomoru se snaží přesvědčit, že má sice německé jméno, ale srdce české. Spot o délce 90 sekund v režii Petra Čtvrtníčka bude ke zhlédnutí výhradně dnes 1. dubna mezi 19. a 22. hodinou na televizních stanicích Barrandov, Prima a Nova.
CZC.cz: zaměstnanci jako králíci
Nekompromisní humor prezentuje prodejce elektroniky CZC.cz. Sděluje: „Až na jedné z našich 67 poboček potkáte místo zaměstnanců v červených trikotech chlupaté králíky v nadživotní velikosti, nemějte žádné obavy. Jsou přátelští, očkování, fandí hokeji a hlavně rozumí elektronice. Pokud máte v nakupování počítačů a elektroniky tak trochu hokej, jste na správné adrese. Abychom náležitě podpořili naše hokejové borce v honbě za zlatem, rozhodli jsme se v rámci hokejové kampaně převléct více než 200 zaměstnanců CZC.cz po celé ČR za králíky.“
Ogilvy chce zpět Tatru, Esku a Prostějov
Agentura Ogilvy & Mather aprílovým žertem vyjádřila přesvědčení, že kdyby v minulosti dostala příležitost pracovat pro dnes už zaniklé české značky Tatra, OP Prostějov a Eska, mohlo být dnes všechno jinak.
Podívejte se, jak vypadá aprílové selfpromo Ogilvy
Nanospace: na trh jde neviditelný plášť
„Už nemusíte schovávat milence ve skříni, do prodeje jde neviditelný plášť,“ zažertovala hned po půlnoci česká nanotechnologická firma Nanospace. V září prý uvede na světový trh neviditelný plášť a cenu údajně oznámí na tiskové konferenci příští týden.
Z tiskové zprávy Nanospace
„O neviditelný plášť jsme se začali zajímat už před několika lety, kdy jsme zaznamenali zprávu z Japonska, že se podařilo něco takového vyvinout,” prohlašuje marketingový ředitel Nanospace Jiří Kůs. Neváhali ani vteřinu a přes japonskou ambasádu se spojili s profesorem Susumou Tachi z Tokijské univerzity a začali pracovat na neviditelném nanomateriálu, který by byl cenově dostupný pro světový trh.
Plášť neviditelnosti je vyroben ze speciálního retro-reflexního materiálu. Nanomateriál je tvořen tisícovkami nanokuliček na jedné straně, na které když dopadne světlo, odráží ho přesně ve stejném úhlu zpět. „Skleněné kuličky ve vnější vrstvě materiálu se chovají jako hranoly a odrážejí světlo po stejné dráze, po jaké přišlo, to znamená zpět do zdroje. Výsledkem je, že pozorovatel u zdroje světla obdrží více odraženého světla, a díky tomu vidí i jasnější obraz,” vysvětluje Jiří Kůs. Retro-reflexní materiály podle něj nejsou žádnou žhavou novinkou, používají se například v dopravních značkách.
Využití neviditelného pláště vidí marketinový ředitel Nanospace ve filmovém průmyslu. Běžný uživatel ocení plášť při schovávání lidí, například milenek či milenců. Marketingová kampaň vypuštěná s neviditelným pláštěm se bude jmenovat „Konec schovávání milenců ve skříni.” Jiří Kůs prozradil i jedno z hesel, které v kampani zazní: „Už nepotřebuji velkou skříň s únikovým východem, stačí nanoplášť od Nanospace.“
Podrobný přehled dalších aprílů přináší Lupa.cz
Další tipy uvítáme na ondrej@aust.cz