
PIAF: WC
Agentura Ogilvy & Mather ve spolupráci s Mather Advertures vytvořila vizuální styl pro letošní ročník pražského mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Z její dílny prozatím vzešla grafika webových stránek, bannery a vizuály pro tiskovou reklamu a venkovní nosiče. Kombinuje kresbu, černobílou fotografií a barvami z loga PIAF - bílou a růžovou.
„Letošní komunikaci soutěže jsme pojali v drsnějším ‚punkovém‘ stylu, takže na vizuálech můžete vidět třeba moleskine splachovaný do záchodu nebo makrodetaily tváří porotců. Tomu odpovídá i celkově syrový vizuální styl,“ popsal výtvarný ředitel Ogilvy&Mather Petr Radotínský.
Motiv vychází z faktu, že PIAF hodnotí kreativní práce poněkud odlišněji, než ostatní soutěže kreativity. Soustředí se zejména na originalitu přihlášených prací. Tento důraz na kreativní zpracování v právě uvedené kampani PIAF podtrhují proto i kontroverzní motivy jako gilotina, spodní prádlo či střelná zbraň.
Na kreativě kampaně se podíleli Will Rust, Tomáš Belko, Petr Radotínský a Marek Linhart. Po accountské stránce se o kampaň stará Lucie Kantoříková.

PIAF: Mobil

PIAF: Konference

PIAF: Hodnotíme jinak

PIAF: Hodnotíme jinak

PIAF: Hodnotíme jinak