Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Reklamní festival PIAF má kompletní porotu, 19 odborníků z 15 zemí

Soutěžní kategorie a call for entries oznámí PIAF do konce února. Na přihlašování svých prací budou mít soutěžící celý březen.

Mezinárodní festival reklamy PIAF představil kompletní složení poroty, která bude letos v Praze od 10. do 12. května zasedat. Tvoří ji celkem 19 zahraničních odborníků, oceňovaných kreativních tvůrců a zástupců klientů z 15 zemí světa včetně USA, Brazílie, Izraele a Ukrajiny. Předsedat jim bude už dřív představený prezident poroty Michael Conrad.

Ian Armstrong. Foto: PIAF

Ian Armstrong. Foto: PIAF

Inovativní marketing reprezentuje v porotě Ian Armstrong, ředitel komunikace značky Honda pro Evropu, který začátkem února 2011 spustil první televizní kampaň umožňující interaktivní komunikaci s iPhonem.

Vedle předsedy Conrada, který byl do roku 2003 globálním kreativním ředitelem jedné z dlouhodobě nejúspěšnějších agentur světa Leo Burnett, zasedne v porotě současná šéfka kreativy této agentury pro USA Susan Credle.

Z Ameriky opět přijíždí také Pete Favat, kreativní ředitel globální sítě Arnold. Favat patří k vítězům loňského, prvního PIAF, stejně jako další nový porotce Ralf Heuel z německé agentury Grabarz & Partner.

Z Německa pochází i Guido Heffels, kreativní ředitel agentury Heimat, známé v Česku hlavně reklamami pro značku Hornbach.

Susan Credle. Foto: PIAF

Susan Credle. Foto: PIAF

„Naše soutěž i celý program festivalu oslovuje všechny poskytovatele reklamních služeb od PR přes full service až po specialisty na jednotlivé disciplíny a samozřejmě samotné klienty,“ říká Marek Hlavica, managing director PIAF.

Místo tradičního pojetí soutěžních kategorií rozděleného podle využitých médií na tisk, outdoor, či film se PIAF zaměří na celý proces budování značek. Na přihlašování svých prací budou mít soutěžící celý březen. Soutěžní kategorie a call for entries oznámí PIAF do konce února.

Kompletní soutěžní porota reklamního festivalu PIAF 2011

  • Michael Conrad - President of the Berlin School of Creative Leadership, Switzerland (prezident poroty)
  • Susan Credle - Chief Creative Officer, Leo Burnett US, USA
  • Guido Heffels - Chief Creative Officer, Heimat Berlin, Německo
  • Pete Favat - Chief Creative Officer, Arnold Worldwide, USA
  • Ian Armstrong - European Communication Manager, Honda, Velká Británie
  • Ralf Heuel - Chief Creative Officer, Grabarz & Partner, Německo
  • Pablo Peréz Solero - Executive Creative Director, President, Bungalow 25, Španělsko
  • Pedro Ferreira - Executive Creative Director, Y&R, Portugalsko
  • Seyoan Vela - Executive Creative Director, Grey Amsterdam, Holandsko
  • Marco Vigano - Art Director, Publicis Group Milan, Itálie
  • Marco Monteiro - Creative Director, Loducca, Brazílie
  • Sandrine Huijgen - Global Communication Manager, Heineken, Belgie
  • Eric Schoeffler - Chief Creative Officer, DDB Tribal Group, Německo
  • Gideon Amichay - Chief Creative Officer, Joint Managing Partner, Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive, Izrael
  • Ferenc Benesch - Executive Creative Director, Ogilvy Group, Maďarsko
  • Timo Everi - Senior Advisor, Board member, Hasan& Partners, Finsko
  • Francois Chilot - President, Commercial Film Producers of Europe & Les Producers, Francie
  • Emiliano Trierveiler - Copywriter, Sid Lee Amsterdam, Holandsko
  • Oleg Lapshin - Creative Director, Saatchi&Saatchi Kiev, Ukrajina

Každoroční PIAF (Prague International Advertising Festival) zahájil svou tradici loni, v květnu 2010, to soutěžilo skoro 400 prací z 29 zemí. Porotě předsedal Tim Delaney, zakladatel mezinárodní agentury Leagas Delaney. Hlavním tématem loňského roku byl product placement v televizi.