Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Reklamní horoskop

Reklamní horoskop ze všech reklamních horoskopů ten nejlepší.

K létu patří krásné, slunečné dny. Také prázdniny. A k prázdninám patří dovolená a k dovolené počteníčko – takové ty křížovky, horoskopy a tak. A protože slunečných dnů zatím moc nebylo, budeme se věnovat spíše lehké, prázdninové ezoterice…

Připravil jsem si pro vás reklamní horoskop, který zatím nikdo jiný nesestavil, a proto ze všech reklamních horoskopů je právě ten můj nejlepší.

Beran

Vaší povaze by mohla vyhovovat kariéra account managera. Ovšem jako zapálený kreativec byste se také uplatnili. Právě prožíváte složitější období a v brzké době váš čeká několik závažných rozhodnutí. Doporučuji proto zajít si třeba do kina nebo si pustit nějaký film. Vaším živlem je oheň a vaší barvou je červená. Doporučuji proto jako zaměstnavatele Vodafone, plný lidí, zapálených pro věc, kteří – tak jako vy – nesnáší kompromisy. Reklama, která se povedla, a která by měla rezonovat s vaším znamením, je tato:

Mimochodem, mně se taky moc líbí… Jen škoda jednoho malého kompromisu – plastový, neozvučený kelímek letící na instalatéra Jardu a nesmělé ruchy z publika – jako němá výčitka. Tyto úpravy měly zřejmě zabránit negativnímu vnímání zákazníků Vodafonu. Trochu mi to nesedí k tolik typické odvaze Berana.

Jinak ale super práce, u které by se mělo vydržet. A nedělte si nic z toho, že s takovou reklamou nevyhrajete v Cannes. Radost bližních je někdy důležitější, než uznání zahraničních porotců.

Býk

Vaším živlem je země a váš život ovládá materiálno. Jste jako stvořeni pro reklamní svět. Rádi se obklopujete kvalitními věcmi. Neváhejte a vrhněte se po hlavě do tvorby reklamních kampaní. Vaše barva je žlutá a růžová. Značky, které se k vám hodí jsou tedy Český Telecom, T-Mobile a Raiffeisen bank. Kromě Telecomu, který již neexistuje, se dá pro všechny ostatní žluté a růžové značky dělat lepší reklama. Tak vzhůru do toho!

Blíženci

Komunikativnost a všeobecný rozhled vás předurčuje k úspěšné kariéře v reklamě. Navíc nuda a stereotyp je vám cizí. Další důvod nenechat si své tvůrčí schopnosti pro sebe. A proč nezkusit rovnou jednu z těch nejlepších agentur – Leagas Delaney? Vaším živlem je vzduch a jedna z vašich barev zelená. Rajec je tím pádem značka, ke které máte nejblíže.

Jedna z jejich inovativních kampaní – zvuk pro Rajec/Kofolu – vyhrála nedávno na evropské ADC soutěži.

Nevím, jestli bych se dokázal tak rychle naladit na vlnu Rajce v podzemní garáži a přidat se tak k nakupujícím, kteří pod vlivem této reklamy zvýšili prodej o 23 %, ale to bude tím, že jsem zrozen ve znamení puntičkářské Panny.

Ale je tu ještě jedna, řemeslně moc pěkně udělaná věc pro Škodu:

Rak

Zde je to jasné. Raci jsou nadaní citlivostí, ale nechybí jim ani logické a analytické schopnosti. Mají silně vyvinutý vztah k rodině. Mezi osobnostmi, narozenými ve znamení raka jsou třeba Helena Vondráčková, Tom Cruise nebo třeba Saša Rašilov nejml.

Raka nám všem nejmilejšího jsem si nechal na konec: Karel Gott. Co toto znamení znamená pro českou reklamu, všichni víme. Snad jen dodám, že živlem raků je voda, a je jasné, že ideální značkou pro znamení raka je Aquila team.

Lev

Vaší barvou je překvapivě hnědá, oranžová a zlatá. Jste rození vůdci a kritiku nenesete zrovna lehce. To vše ovšem nakonec vyváží vaše dobrosrdečnost. Za vše hovoří výčet osobností, zrozených v tomto znamení – Ewa Farna, Jan Kraus, Madonna či Bolek Polívka. Nabízí se tedy i značky, hodící se k vašemu znamení – Frekvence 1, Mattoni, ale hlavně Májka!

Panna

Pečlivost, perfekcionismus, obětavost a touha vyniknout. Navíc spolehliví a pozorní milenci, kteří mají (jen tak mimochodem) problém s vyznáním lásky. To jsou Panny. Já osobně považuji za čest být v dobré společnosti spoluzrozenců jako jsou Valérie Zawadská, Hana Zagorová, Sean Connery či Michael Jackson. Našimi značkami tedy logicky jsou linka Praha – Tokio, Martini a Pepsi-cola.

Panny mají slabost pro děti a pro dobrou reklamu. Panny prý mají největší šanci vyhrát Grand Prix v Cannes. Jak se to dělá, je všem Pannám jasné, a pro ostatní, kteří stále vedou odborné debaty, proč to Čechům nejde a jak na to, přikládám instruktážní video, které je zároveň vítěznou prací, jež získala mnohé ceny včetně Grand Prix.

Panny mají ovšem lehký sklon k depresím a apatii. Proto si často kladou otázku „proč?“.

*

Tak, já myslím, že by to mohlo stačit. Na více není čas ani místo, a tak poprosím všechny zájemce, kteří budou chtít svůj reklamní horoskop, na který se dnes nedostalo, ať se hlásí individuálně.