Reklamní katovna startuje jako nové hodnocení reklamy

Každý týden čtěte v Médiáři a v MarketingSalesMedia.

Web Médiář a časopis MarketingSalesMedia spouští nové hodnocení českých reklam. Péčí obou médií vzniká panel složený z osobností tuzemského reklamního a mediálního trhu – kreativců i zástupců klientů. Ti budou každý týden hodnotit a komentovat aktuální kampaně. V panelu jsou Tomáš Belko, David Brada, Will Rust, David Suda, Vilém Rubeš, Dan Farkaš, Lukáš Hvozdecký, Luboš Jahoda, Ivo Laurin, Petr Vlasák, Marek Prchal a řada dalších.

Jejich hodnocení se bude zaměřovat na aktuální nejvýraznější reklamní produkci, ale také na konkrétní sezónní kategorie. Aktuální hodnocení bude pravidelně každý týden zveřejňovat Médiář na internetu. MarketingSalesMedia v tištěné verzi bude přinášet také průběžné pořadí kampaní, podle jejich souhrnného procentuálního hodnocení, jež bude vycházet z jednotlivých hodnocení porotců. Na projektu spolupracuje společnost Admosphere.

Reklamní katovna: Prchal, Aust, Brada, Belko

Hodnocení Reklamní katovna vychází ze stejnojmenného kritického diskusního pořadu, jenž dle tradic nejlepších českých kritických diskusních pořadů začal v listopadu 2012. Na dobovém snímku zleva Marek Prchal, Ondřej Aust, David Brada, Tomáš Belko. Foto: Tomáš Pánek

Hodnocení Reklamní katovna vychází ze stejnojmenného kritického diskusního pořadu, jenž podle tradic nejlepších českých kritických diskusních pořadů odstartoval Médiář v listopadu 2012. Na první živé Reklamní katovně pokřtil bývalý šéf Národní galerie Milan Knížák naší Národní galerii reklamy. Živých setkání nad reklamou dosud proběhlo devět a v dalším roce budou pokračovat.

Prvním výstupem nového seriálu bude mimořádné zhodnocení nejvýraznějších kampaní za rok 2014. Čtěte v pondělí 22. prosince na webu i v tisku.

Sdílejte