Vítejte v Reklamním obludáriu, výběru toho nejhoršího z reklamy. Volby klepou na dveře, proto by byla škoda je v prvním díle naší nové rubriky opomenout. Díky volbám se nám totiž urodilo nespočet bizarností, které si zápis do nově vzniklé galerie marketingové odpornosti rozhodně zaslouží.
Ať je hudba tvůj lék, zpívá se v jedné české popové vypalovačce. A že hudba má skutečně blahodárnou moc, si myslí i leckterý marketér. Ovšem je třeba zdůraznit, že to neplatí vždy. Když donutíte primátora, aby si vyhrnul rukávy od saka nebo se nedejbože oblékl do skejťácké mikiny a poskakoval po Brně jako tajtrlík, věřte nebo ne, nebude to fungovat. Marketéři pana Vokřála, který chce nechat Brno „povokřát“, by mohli vyprávět.
Máte rádi pejsky? A co koníky a ptáčky? Odpovídáte-li ano, jste ideální cílovkou hned několika politických stran, jejichž idea makeři se řídili heslem „když není jasný, co chceš říct, dej tam zvířátko“.

Jana Čunátová s láskou k Praze 10. Foto: Fairy Tailors

Pejsci by volili PSD. Zdroj: Volební noviny SPD
Ale to není všechno. Někteří se s touto jednoduchou úvahou nespokojili a šli ještě o kus dál. Prostřednictvím zvířátka nejenže dokládali svou roztomilost a dobré srdce, ale obrázkem zvířete dokonce nahradili svoje fotografie. Důvod? Když se někdo jmenuje Kos, bude se lidem lépe pamatovat prostě kos. Zkrátka - když nevíš, co tam dát, dej tam zvířátko.

Kos pro lepší život v Praze 12. Zdroj: faceboooková stránka Vojtěcha Kose

Skočte se Šemíkem do Senátu. Zdroj: web Romana Šemíka
Copywriterský bizár letošních voleb by si jistě zasloužil samostatný článek. Poukažme aspoň na ty nejdivnější slogany, které se na letošních poutačích objevily. Není přitom jisté, zda si slogany vymýšleli sami politici, anebo jim s nimi pomáhal nějaký reklamní specialista. Obě varianty zní děsivě.

Vaše problémy - program KSČM. Zdroj: web KSČM Praha 2

Líšeň First. zdroj: facebooková stránka ODS Líšeň
A na závěr rozřešení celé problematiky propagace politiků: když nevíte, co tam dát, nedávejte tam raději vůbec nic.

Čtrnáctka - jaká bude? Zdroj: facebooková stránka Lucie Svobodové
Text je součástí placené spolupráce s agenturou Fairy Tailors

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
