
Aleš Miklík
Do redakce české edice amerického časopisu Forbes nastoupil Aleš Miklík, dosavadní dlouholetý ředitel obsahu online vydavatelství Internet Info Marka Antoše (produkuje weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz či Digizone.cz). Pro Internet Info pracoval Miklík celkem 13 let - nastupoval v létě 2004 jako editor Lupy, během půl roku se stal jejím šéfredaktorem, v půli roku 2008 pak ředitelem obsahu celé firmy.
Ve Forbesu je od října a má na starosti platformu BrandVoice, tedy reklamní obsah produkovaný pro klienty. Jde prakticky o PR články, content marketing, jinými slovy o nativní reklamu, kterou se Miklík zabýval i v Internet Infu a v oborovém Sdružení pro internetový rozvoj. Stará se také o internetové speciály časopisu. Ve Forbesu vystřídal Janu Víškovou, která BrandVoice vedla zhruba rok, od loňska.
Na BrandVoice ve Forbesu s Miklíkem nově spolupracuje Dagmar Machotová, předtím šéfredaktorka měsíčníku Hospodářské komory a ještě dřív redaktorka Hospodářských novin, od prosince se k nim přidá Veronika Němcová, někdejší vedoucí ekonomické redakce iDnes.cz.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
