Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Reklamní příjmy rádií loni klesly o 5 % na 1,4 miliardy Kč

Petr Uchytil, ředitel nejen marketingu RRM, ale nově celé skupiny Lagardere. Foto: Martina Votrubová

Petr Uchytil, ředitel nejen marketingu mediazastupitelství Regie Radio Music, ale nově celé skupiny Lagardere, na dnešní prezentaci Radioprojektu. Foto: Martina Votrubová

Čisté investice do rozhlasové reklamy v Česku klesly v roce 2013 o 5 % na 1,43 miliardy, z 1,51 miliardy Kč rok předtím. Dnes to oznámili zástupci Českého rozhlasu a obchodních zastoupení Regie Radio Music a Media Marketing Services, které dohromady pokrývají prakticky celý rozhlasový trh. Obchodně nejsilnější byl druhý kvartál těsně před čtvrtým (každý se na celoročních investicích podílel ze 33 %). Podíl reklamních investic mediálních agentur je v rádiích méně než polovina.