Osobnosti, které spojuje reklamní a umělecký svět, se sešly ve čtvrtek 9. prosince v kavárně Činoherního klubu v Praze, aby pokřtily knížku povídek z reklamního světa Klub osamělých srdcí pana Vajíčko.
Na pódium tak vystoupili Tomáš Belko, Pavel Brycz, Oto Klempíř, Jakub Kohák, Ondřej Souček, Karel Špindler, Pavel Tomeš a autor projektu Pavel Sobek. Ten řekl: „Mám radost, že jsme se mohli potkat i přes složitou současnou situaci. A ještě větší, že kniha mohla vzniknout. Jde o generační výpověď a zároveň vtipný pohled na vše, co může člověka v téhle branži potkat.“ Kvůli pracovním povinnostem nebo nemoci bohužel chyběly všechny autorky - Jitka Bret Srbová, Lenka Elbe a Iva Hadj Moussa.
Kniha, která vyšla ve vydavatelství No Limits letos v listopadu, obsahuje 11 reklamních autorských povídek, jednu povídku vytvořenou umělou inteligencí a variace autorů na výplňový text lorem ipsum. Výtěžek z knihy poputuje na nevidomé talentované lidi pod patronací neziskové organizace Dostaň šanci. Nadaci představil její iniciátor Marek Moflár a na klavír zahrál jeden ze tří talentovaných umělců Adam Blažek.
Úlohy kmotrů se zhostili vedoucí marketingových médií - šéfredaktorky Radana Čechová z Marketing & Media a Martina Vojtěchovská z Mediaguru a šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Namísto tradičního šampaňského se ke křtu knihy tentokrát použila syrová vejce.

Křtilo se syrovými vejci. Zleva David Laňka, Pavel Sobek, Ondřej Aust

Pokřtěný Klub osamělých srdcí pana Vajíčko

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
