Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Reklamní trh v dubnu stagnoval, rostla jen televize

Výdaje do reklamy v českých médiích zůstaly v dubnu stejné jako loni, za první čtyři měsíce letoška rostly o 3 %. Trend ukazuje pravidelný monitoring Admosphere.

Zadavatelé inzerce utratili v českých médiích v dubnu zhruba tolik, co loni v tentýž měsíc. Útraty v tisku, v rádiu, do bannerů na internetu i billboardů přitom klesly, narostly výdaje jen do televize. Ukazuje to monitoring inzerce Admosphere, který vychází z ceníkové hodnoty reklamního prostoru - nepostihuje tedy přesnou výši útrat (ta ve skutečnosti bývá nižší), ukazuje tak hlavně trend.

Mezi tradiční největší inzerenty se vklínil Plzeňský Prazdroj, díky jeho investicím do reklamy poskočila v žebříčku také celá oblast alkoholického piva. 

Ceníková hodnota reklamního prostoru v českých médiích, duben 2015