Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Reklamní trh v dubnu stagnoval, rostla jen televize

Výdaje do reklamy v českých médiích zůstaly v dubnu stejné jako loni, za první čtyři měsíce letoška rostly o 3 %. Trend ukazuje pravidelný monitoring Admosphere.

Zadavatelé inzerce utratili v českých médiích v dubnu zhruba tolik, co loni v tentýž měsíc. Útraty v tisku, v rádiu, do bannerů na internetu i billboardů přitom klesly, narostly výdaje jen do televize. Ukazuje to monitoring inzerce Admosphere, který vychází z ceníkové hodnoty reklamního prostoru – nepostihuje tedy přesnou výši útrat (ta ve skutečnosti bývá nižší), ukazuje tak hlavně trend.

Mezi tradiční největší inzerenty se vklínil Plzeňský Prazdroj, díky jeho investicím do reklamy poskočila v žebříčku také celá oblast alkoholického piva. 

Ceníková hodnota reklamního prostoru v českých médiích, duben 2015