Zadavatelé inzerce utratili v českých médiích v dubnu zhruba tolik, co loni v tentýž měsíc. Útraty v tisku, v rádiu, do bannerů na internetu i billboardů přitom klesly, narostly výdaje jen do televize. Ukazuje to monitoring inzerce Admosphere, který vychází z ceníkové hodnoty reklamního prostoru - nepostihuje tedy přesnou výši útrat (ta ve skutečnosti bývá nižší), ukazuje tak hlavně trend.
Mezi tradiční největší inzerenty se vklínil Plzeňský Prazdroj, díky jeho investicím do reklamy poskočila v žebříčku také celá oblast alkoholického piva.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval