V lednu o 18 %, v únoru o 17 % rostl meziročně tuzemský trh s reklamou. Jde o ceníkové ceny z pravidelného monitoringu Nielsen Admosphere – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Tahounem růstu je televize, v ní se v únoru proinzerovalo o 27 % víc peněz než loni. Největším inzerentem byl přitom producent rychloobrátkového zboží Unilever, nejvíc v médiích propagovanou kategorií velcí prodejci potravin.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Přijďte ve čtvrtek 21. března