V lednu o 18 %, v únoru o 17 % rostl meziročně tuzemský trh s reklamou. Jde o ceníkové ceny z pravidelného monitoringu Nielsen Admosphere – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Tahounem růstu je televize, v ní se v únoru proinzerovalo o 27 % víc peněz než loni. Největším inzerentem byl přitom producent rychloobrátkového zboží Unilever, nejvíc v médiích propagovanou kategorií velcí prodejci potravin.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval