Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Reklamní trh za pololetí narostl o 15 %

Mezi největší inzerenty se dostala Alza.cz a Kofola, víc byli vidět také pořadatelé festivalů.

V českých médiích se za první letošní půlrok prodalo inzerce o 15 % víc než loni, aspoň měřeno ceníkovou hodnotou reklamního prostoru. Čerstvá čísla, další z těch, která každý měsíc vydává agentura Nielsen Admosphere, ukazují především na trend, skutečné výdaje ve skutečnosti bývají kvůli různým typů slev nižší. Aktuální údaje také říkají, že růst trhu dál táhne televize (v pololetí meziročně o 19 % víc) a že trh za první letošní pololetí svůj meziroční růst postupně zpomaluje (v lednu +18 %, v únoru +17 %, v březnu +16 %, v dubnu +16 %, v květnu +15 %).

Mezi největší inzerenty se v červnu dostal internetový prodejce hlavně elektroniky Alza.cz a také producent nealka Kofola. Mezi segmenty pozorujeme zvýšenou inzertní aktivitu pořadatelů festivalů.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, červen 2016