Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Růst reklamního trhu v Česku zpomalil na 5 %

Tahounem zůstává televize, ta se ovšem zotavuje po loňském výrazném propadu.

Nárůst inzertních výdajů do českých médií zpomalil na 5 %. V pololetí to přitom bylo 7 %, červenec pak znamenal meziroční růst 5 %, srpen jen něco přes 1 %, září 6 %, říjen jen 2 %. Celkový objem ceníkové hodnoty reklamního prostoru byl letos bez prosince přes 60 miliard Kč. Ukazuje to měření společnosti Admosphere. To udává ceníkovou hodnotu reklamního prostoru, reálně zaplacených peněz bývá míň.

Trh dál táhne nahoru televize, po loňské pohromě způsobené neúspěšným zavedením nové agresivní politiky televize Nova stále zaznamenává dvouciferný růst. Internet stagnuje, tisk a venkovní reklama se mírně propadly.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, listopad 2014