V tuzemských televizích se za prvních pět měsíců letošního roku protočilo o 9 % inzertních peněz víc než za totéž období loňska. Meziročně rostla také venkovní reklama, o 3 %. Naopak pokled zaznamenalo rádio (o 1 %) a tisk (3 %). Uvádí to pravidelný monitoring Nielsen Admosphere, připomeňme přitom, že jde o ceníkovou hodnotu reklamního prostoru, čísla tak postihují trend, reálné útraty inzerentů bývají nižší.
Ceníková hodnota reklamního prostoru, v miliardách Kč
mediatyp | květen 2018 | květen 2019 | změna | leden-květen 2018 | leden-květen 2019 | změna |
televize | 4,86 | 5,53 | 14 % | 20,70 | 22,54 | 9 % |
tisk | 1,87 | 1,88 | 1 % | 7,71 | 7,47 | -3 % |
rádio | 0,74 | 0,76 | 2 % | 3,22 | 3,20 | -1 % |
venkovní | 0,53 | 0,54 | 1 % | 2,08 | 2,13 | 3 % |
Zaokrouhleno. Bez vlastní inzerce. Zdroj: Nielsen Admosphere · 27. 6. 2019
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor