V tuzemských televizích se za prvních šest měsíců letošního roku protočilo o 8 % inzertních peněz víc než za totéž období loňska. Meziročně rostla také venkovní reklama, o 4 %. Naopak pokles zaznamenalo rádio (o 2 %) a tisk (3 %). Uvádí to pravidelný monitoring Nielsen Admosphere, připomeňme přitom, že jde o ceníkovou hodnotu reklamního prostoru, čísla tak postihují trend, reálné útraty inzerentů bývají nižší.
Ceníková hodnota reklamního prostoru, v miliardách Kč
mediatyp | 1. pololetí 2018 | 1. pololetí 2019 | změna |
televize | 25,23 | 27,25 | 8 % |
tisk | 9,52 | 9,29 | -3 % |
rádio | 3,97 | 3,89 | -3 % |
venkovní | 2,53 | 2,63 | 4 % |
Zaokrouhleno. Bez vlastní inzerce. Zdroj: Nielsen Admosphere · 18. 7. 2019
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval