Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Reklamu Cartoon Network bude prodávat Atmedia

Dětský televizní kanál Cartoon Network, který byl uveden na český trh loni v září, teď vstupuje do nabídky největších lokálních operátorů UPC, Skylink, Digi a O2 TV. V jejich nabídce bude šířen i ve vysokém rozlišení obrazu (HD). Cartoon Network se zaměřuje na děti od 6 do 12 let, a to hlavně animovanými seriály. Během března uvede nové epizody seriálů Raketové holky a Teen Titans Go! a novou soutěž Ben 10 Výzva, inspirovanou seriálem Ben 10.

Kromě toho stanice začala spolupracovat s mediazastupitelstvím Atmedia. To bude prodávat jeho reklamu od léta 2018. Zařadí ho do obchodního balíčku Atkids, kde už jsou Disney Channel, Tuty TV a CS Mini. Balíček míří na děti i na matky a hospodyně.