Mediazastupitelství AdActive od listopadu prodává reklamu na bulvárním webu Bomba.cz. Ten denně vydává až deset materiálů, využívá k tomu to, co známí lidé zveřejňují na sociálních sítích, cílí přitom na mladé od 15 do 25 let. Web startoval letos 1. dubna, v listopadu redesignoval.
Bombu AdActive zařadilo do balíčků AdActive Lifestyle Pack a AdActive Young Pack, kde už jsou Showbiz.cz, iHot.cz, Magazín Šíp nebo Worn.cz a Eurogamer.cz.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden