Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Reklamu na Patria.cz prodává AdActive

Portál má posílit pozici online mediazastupitelství v oblasti byznysových informací.

Investiční portál Patria.cz si pro prodej on-line reklamy vybral mediální zastupitelství AdActive. K zahájení spolupráce došlo k 1. listopadu.

Portál Patria.cz má doplnit sadu webů AdActive Business & News Pack, kam dále patří weby Akcie.cz. Akcieatrhy.cz, Britské listy – Blisty.cz, Deník.cz – ekonomika a EDB.cz. AdActive si od nového klienta slibuje posílení svého klientského portfolia v oblasti zpravodajství a byznysových informací a cílení na bonitnější uživatele internetu. 

Na portálu Patria.cz nabídne AdActive podle svých zástupců standardní i nestandardní formáty bannerové reklamy a další možnosti jako PR články, hypertext nebo direct mailing. Jde o inzerci, která se zobrazuje u volně přístupného (neplaceného) obsahu, který reprezentuje 80 % portálu.

Patria.cz je investiční portál, který poskytuje informační zpravodajství, data a poradenství zaměřené na domácí a zahraniční kapitálové a finanční trhy. Provozovatelem portálu je společnost Patria Online, jejímž stoprocentním akcionářem je od 1. ledna 2015 Československá obchodní banka.

Spoluvlastníky mediálního zastupitelství AdActive jsou třicetiprocentním podílem vydavatelství Vltava-Labe-Press, Jan Vobecký a Petr Ott, deset procent má Tereza Kosíková.