Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Reklamu na Twitteru prodává Httpool

Sociální síť zapojila lokální obchodní týmy.

Radek Vašíček

Radek Vašíček

Prodej reklamy na sociální síti Twitter bude v regionu střední a východní Evropy zajišťovat společnost Httpool. Na starosti bude mít trhy trhy České republiky, Rakouska, Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Chorvatska, Makedonie, Rumunska, Srbska, Slovinska, Švýcarska a Ukrajiny.

Inzerenti tak budou moci poprvé nakupovat reklamu na Twitteru přímo od jeho lokálních obchodních týmů. Twitter si od toho slibuje snazší uvedení reklamních produktů na středoevropský a východoevropský trh.

Zájemci o placenou propagaci na Twitteru mohou využít tří hlavní reklamní segmenty – propagované tweety, propagované účty a propagované trendy.

Zakladatelem a generálním ředitelem Httpool je Aljoša Jenko, šéfem české pobočky Radek Vašíček. Firma už v Česku obchodně zastupuje také hudební síť Spotify, od loňského prosince.

Aljoša Jenko

Aljoša Jenko