V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Reklamu na vzkříšené televizi Metropol bude prodávat Atmedia

Pražské studio Metropolu pro živé pořady se odmlčelo v pátek 1. února 2013

Původní studio Metropolu pro živé pořady se odmlčelo v pátek 1. února 2013

Vydavatelství Mladá fronta podnikatele Františka Savova soustředilo svůj televizní byznys do nové dceřiné společnost MF TV, jejímž jednatelem je Karel Polcar, zároveň předseda představenstva Mladé fronty a ředitel divize jejích televizních projektů, a pro nově nabytou televizi Metropol už nasmlouvala prodejce reklamy. Od 1. května jím bude mediální zastupitelství Atmedia.

Metropol bude v obchodní nabídce Atmedia zařazena do balíčku stanic, u nichž není standardně měřena sledovanost. Metropol, který vysílá v regionální pražské síti 4, uvádí, že pokrývá celou Prahu a 65 % středních Čech, celkem téměř 2,2 obyvatel České republiky.

Původní firma Metropol TV provozující televizi je nyní v insolvenčním řízení, zůstávají po ní dluhy v celkové výší 235 milionů Kč. Mladá fronta ale tuto firmu nepřevzala, založila si jinou, dluhy tedy nepůjdou za ní.

Na posledním zasedání rady pro vysílání minulý týden dostala původní firma potvrzení, že její licence na provozování kanálu Metropol zanikne k letošnímu 31. červenci.