Josef Šlerka a Tomáš Pluhařík byli hosty dnešního PR Brunche, tradiční setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřilo na automatizaci v PR. Přehrajte si videozáznam celé akce.

Reklamu na War Svět válek prodává Atmedia

Dokumentární kanál o vojenství a válkách War Svět válek bude od 1. května prodávat svou reklamu prostřednictvím mediálního zastupitelství Atmedia. Nová spolupráce umožní stanici rovněž v první den května vstoupit do elektronického měření sledovanosti. War svět válek rozšíří u Atmedie její obchodní balíčky Atmax, Atadults, Atsmart a Atchoice v cílové skupině 15 až 69 let. Stanici spustila Československá filmová společnost Leoše Pohla loni v říjnu. Vysílá v sítích UPC, Skylink a dalších operátorů. Dívají se na ni hlavně muži. Atmedia už má v nabídce všechny ostatní kanály Pohlovy firmy, tedy Kinosvět, CS Film, CS Mini i Horror Film.