Dokumentární kanál o vojenství a válkách War Svět válek bude od 1. května prodávat svou reklamu prostřednictvím mediálního zastupitelství Atmedia. Nová spolupráce umožní stanici rovněž v první den května vstoupit do elektronického měření sledovanosti. War svět válek rozšíří u Atmedie její obchodní balíčky Atmax, Atadults, Atsmart a Atchoice v cílové skupině 15 až 69 let. Stanici spustila Československá filmová společnost Leoše Pohla loni v říjnu. Vysílá v sítích UPC, Skylink a dalších operátorů. Dívají se na ni hlavně muži. Atmedia už má v nabídce všechny ostatní kanály Pohlovy firmy, tedy Kinosvět, CS Film, CS Mini i Horror Film.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli