Reklamu pro Český rozhlas bude dělat Proximity

Proximity Prague zvítězila v tendru na reklamní agenturu Českého rozhlasu.

Ve výběrovém řízení na zajištění komplexních marketingových a reklamních služeb pro Český rozhlas zvítězila Proximity Prague. Tendru se zúčastnilo šest agentur v nadlinkové části ATL a devět agentur v části BTL. Vítězná agentura se bude starat o reklamu veřejnoprávního rádia po dobu příštích čtyř let, přičemž celkový rozpočet na nadlinkové komunikační aktivity činí 15 milionů Kč, na podlinkové pak 48 milionů Kč.

Proximity díky svému vítězství obhájila pozici právě v oblasti BTL komunikace, kterou dodává Českému rozhlasu od roku 2012. Nyní má navíc rozšířit svou působnost také do oblasti nadlinkových aktivit, kde bude navrhovat a realizovat strategické a kreativní komunikační kampaně. 

„V případě práce pro Český rozhlas vnímám hlubší zodpovědnost za naše výsledky v kontextu jeho poslání upevňovat pozici nejdůvěryhodnějšího média v zemi,“ tvrdí výkonný ředitel Proximity Prague David Sroka.