Česká internetová jednička Seznam.cz od září sdružuje všechny své obsahové komerční produkty do nově vznikajícího Seznam Brand Studia. Je to proto, že reklama Seznamu se během posledních dvou let významně rozrostla o nové formáty.
Studio tak klientům nabídne plejádu všech produktů jako propagační články Seznam Native, product placement, podcasty, testování či kontextovou reklamu. Ambicí Seznamu je přitom navrhovat podle potřeb klientů jejich celoroční strategie napříč různými obsahovými komerčními produkty, a to jak na internetu, tak v TV Seznam či rádiích Expres a Classic.
Inspirací pro projekt se stala brand studia známých zahraničních médií. „Mezi příklady mohu uvést CNN Create, T Brand Studio, WSJ Custom Studios, Guardian Labs či BBC StoryWorks,“ říká Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznamu, který na studio dohlíží. Studio od září řídí Ondřej Sitta, dosavadní projektový manažer Seznam Native. Tým má v dohledné době personálně posilovat.