Venkovní reklamu v ulicích Prahy bude pro Národní galerii v Praze zajišťovat od ledna 2017 do prosince 2018 agentura Adjust Art Petra Zemance a Ivany Zemancové. Vyhrála veřejnou zakázku v hodnotě 5,03 milionu Kč.
Úkolem agentury bude zajistit pronájem prosvětlených reklamních citylightových vitrín (CLV) v pražském metru i v ulicích Prahy včetně území pražského turistického centra a dále výlep plakátů na zastávkách autobusů MHD v Praze, pronájem sítě B1 ploch pro reklamu v pražském metru podél jezdících eskalátorů a instalaci reklamy na těchto plochách.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden