Mezinárodní cestovní web Tripadvisor jmenoval reklamní síť Httpool obchodním partnerem pro regiony Česká republika a Slovensko. Brandové a marketingové agentury tak mohou nyní úzce spolupracovat s místním týmem.
„Statistiky spotřebního chování a životního stylu populace ukazují, že před každou zahraniční cestou utratí spotřebitel v průměru 270 euro za necestovní zboží. To představuje příležitost pro široké spektrum značek komunikovat svá sdělení díky always-on strategii,“ tvrdí Anna Rufo, sales executive display Tripadvisoru pro střední a východní Evropu.
Možnost zobrazování reklamních produktů je nyní k dispozici inzerentům v České republice a na Slovensku prostřednictvím všech zařízení, včetně mobilů a tabletů. Značkám, které používají strategii nepřetržitého připojení k online, to umožňuje být se spotřebiteli v neustálém kontaktu. Mezi hlavní globální inzerenty na TripAdvisoru patří mezinárodní značky z různých sektorů, například letecké společnosti, telekomunikace, technologie či FMCG.
„Tripadvisor zapadá do cross-channel reklamní sítě společnosti Httpool. Díky této spolupráci získají inzerenti přístup k zobrazení reklamy na největší světové turistické stránce,“ prohlašuje Radek Vašíček, country manažer a spoluzakladatel společnosti Httpool v České republice.