
Tým tuzemské společnosti Aramark
Největší tuzemský poskytovatel firemního stravování Aramark se dohodl s komunikační agenturou Relative PR na systematické podpoře budování značky a dobré pověsti na českém trhu. „V gastroprůmyslu udáváme trendy ve všech regionech republiky, se dvěma a půl tisíci zaměstnanci obsloužíme denně více než osmdesát tisíc zákazníků. I proto chceme, abychom byli u laické a odborné veřejnosti patřičně vidět a slyšet,“ uvedl Vladimír Staněk, generální ředitel Aramarku. Agenturní tým v čele s Davidem Šimoníkem firmě poradí s public relations a media relations, s prezentací v online prostoru a na sociálních sítích, případně i s krizovou komunikací a reputačním managementem.
Při práci hodlá uplatnit know-how a zkušenosti z mediální komunikace v oblasti rychloobrátkového zboží a horeca, v minulosti pracovala pro Kaufland, Stock, Jacobs, Rohlik, Dáme jídlo, restaurace Grand Cru nebo Monarch, či pro šéfkuchaře Jana Punčocháře. V komunikaci Aramarku plánuje akcentovat právě spolupráci s šéfkuchaři a „výživáři“, kteří budují projekt Cesta na talíř, s důrazem na čerstvé potraviny a zeleninu od lokálních producentů s pozitivními zdravotními a enviromentálními dopady, dále pak trvalou udržitelnost a šetrný přístup k životnímu prostředí, včetně sledování uhlíkové stopy každého uvařeného jídla.
Česká pobočka původně amerického Aramarku tu generuje roční obrat 2,7 miliardy Kč. Mezi jeho největší klienty patří Škoda Auto, Zentiva, Plzeňský Prazdroj, Toyota, Siemens, Honeywell, Continental nebo Foxconn.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
