Relaunch značky Activia připraví Isobar

Activia

Značka Activia využije v letošní komunikaci i české a slovenské influencery

Pro plánovaný relaunch značky Activia na českém a slovenském trhu si potravinářská firma Danone v tendru vybrala pražskou agenturu Isobar. Ta na zadání spolupracovala se sesterskými agenturami SpectraBistro Social. Všechny spadají do mezinárodní komunikační sítě Dentsu Aegis Network.

Výběrového řízení se zúčastnilo pět českých agentur. Úkolem bylo připravit strategii a kreativu pro dlouhodobý komunikační koncept s využitím globálních kreativ a s přípravou lokálních aktivací, které pomohou repositioningu značky Activia. Isobar má centrální komunikační koncept rozpracovat právě do lokálně relevantní aktivační kampaně. Bistro Social pomůže s výběrem českých a slovenských influencerů a adaptaci globálních kreativ připraví Spectra. Samotná komunikace začne koncem května a v několika fázích potrvá do září. 

„Letos Activia představí mnoho produktových novinek a s nimi také inovace v oblasti komunikace značky. Přijala nový způsob komunikace, který vedl k vytvoření platformy More. Much more. Nicméně v dialogu s novými cílovými skupinami nepůjde pouze o hezké fotky a milá slova. Značka naváže spolupráci s influencery a v komunikaci se dotkne aktuálních společenských fenoménů. Brand bude dál aktivovat funkční positioning Activie vycházející z pozitivního vlivu na zažívání. Věříme, že tato komplexní transformace povede k repositioningu brandu a posílení pozice na trhu,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.