
Značka Activia využije v letošní komunikaci i české a slovenské influencery
Pro plánovaný relaunch značky Activia na českém a slovenském trhu si potravinářská firma Danone v tendru vybrala pražskou agenturu Isobar. Ta na zadání spolupracovala se sesterskými agenturami Spectra a Bistro Social. Všechny spadají do mezinárodní komunikační sítě Dentsu Aegis Network.
Výběrového řízení se zúčastnilo pět českých agentur. Úkolem bylo připravit strategii a kreativu pro dlouhodobý komunikační koncept s využitím globálních kreativ a s přípravou lokálních aktivací, které pomohou repositioningu značky Activia. Isobar má centrální komunikační koncept rozpracovat právě do lokálně relevantní aktivační kampaně. Bistro Social pomůže s výběrem českých a slovenských influencerů a adaptaci globálních kreativ připraví Spectra. Samotná komunikace začne koncem května a v několika fázích potrvá do září.
„Letos Activia představí mnoho produktových novinek a s nimi také inovace v oblasti komunikace značky. Přijala nový způsob komunikace, který vedl k vytvoření platformy More. Much more. Nicméně v dialogu s novými cílovými skupinami nepůjde pouze o hezké fotky a milá slova. Značka naváže spolupráci s influencery a v komunikaci se dotkne aktuálních společenských fenoménů. Brand bude dál aktivovat funkční positioning Activie vycházející z pozitivního vlivu na zažívání. Věříme, že tato komplexní transformace povede k repositioningu brandu a posílení pozice na trhu,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.

Jonáš Čumrik nastupuje na novou pozici v parfumerii Notino

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Powerpoint i intimní tužby: sdílení obrazovky se může lehce zvrtnout
