Pražská strategicko-kreativní agentura Proboston Creative po 12 letech fungování zásadně mění svoji tvář. V nové vizuální identitě, která zahrnuje i redesign webu, dává důraz na to, že zážitek klientů ze spolupráce má být profesionální, pohodový a bez stresu. Pro komunikaci volí klidný tón i nadsázku, s níž v ilustracích pracuje kreativní ředitel Jakub Matoušů.

Ukázka nové vizuální identity agentury Proboston

Ukázka nové vizuální identity agentury Proboston

Ukázka nové vizuální identity agentury Proboston

Ukázka nové vizuální identity agentury Proboston

Ukázka nové vizuální identity agentury Proboston
„Chceme zdůraznit to, co je pro nás hlavní. Onen pocit, který spolupráce s námi přináší všem marketingovým manažerům, firmám a značkám, pro něž pracujeme - výsledky, klid a pohodu s vědomím, že mají profesionálního partnera, jemuž mohou důvěřovat,“ prohlašuje Filip Líbal, managing director agentury Proboston.
Podoba nové značky vychází z rozhovorů s klienty, zaměstnanci i vedením firmy. Představení nového konceptu proběhlo v prosinci a poprvé se s ním setkali stávající klienti agentury, kteří dostali dárkový set. Dál probíhá kampaň na sociálních sítích Facebook a LinkedIn a na vybraných webech.

Vánoční dárkový set pro klienty obsahoval antistresové bonbóny s CBD, obal na mobil rušícím signál a tričko s telefonním číslem přímo do agentury, na něž mohou zavolat, když se budou cítit zavaleni prací

Antistresové bonbóny od Probostonu
Proboston už více než 10 let připravuje všechny digitální kampaně pro T-Mobile a kompletně se stará o jeho dceřiný brand, virtuálního operátora Kaktus. Dalšími dlouholetými klienty agentury jsou Sberbank, Astra Zeneca, Adastra, D.A.S., Výstaviště či Pinko.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
