Renč získal od Šafry polovinu v Magnas Media

S příchodem Roberta Renče, který dřív prodával reklamu na Primě a na Nově, se agentura Magnas Media hodlá zaměřit na propojení komunikace na internetu a v televizi.

Robert Renč

Robert Renč

Bývalý šéf regionálního prodeje obchodního zastoupení televize Prima Media Club Robert Renč získal 50% podíl v komunikační a mediální agentuře Magnas Media, kde nově působí jako ředitel strategie. Informaci Médiáři potvrdil sám Renč. Druhá polovina zůstává Martinu Šafrovi, který v roce 2012 firmu založil. Renč a Šafra se znají z Centrum Holdings, kde oba ještě před jeho fúzí s Economií pracovali v obchodním oddělení.

Agentura Magnas Media se doposud zaměřovala především na tvorbu digitální komunikační strategie a nákup médií. S příchodem Renče, který se poslední roky pohyboval hlavně v televizním prostředí, se soustředí na propojení televizní a online komunikace.

Renč zároveň získal i poloviční podíl v sesterské agentuře Magnas Performance, která se zaměřuje hlavně na realizaci výkonových kampaní. Druhou půlku podílu má opět Šafra, před příchodem Renče byl spoluvlastníkem Magnas Performance Jan Suchý, který je od letošního srpna novým media manažerem telekomunikačního operátora O2.

Na exekuci kampaní Magnas Media spolupracuje kromě sesterské Magnas Performance také s kreativním hubem Digital Circus a agenturou Business Factory zaměřenou na kampaně na Facebooku.

Renč odešel z Media Clubu letos k 31. květnu, pracoval pro něj od ledna 2014. Na Primu tehdy šel z konkurenční televize Nova, kde tři roky řídil rozvoj přímého obchodu s televizní i online reklamou a v roce 2012 dočasně vedl i samotný prodej online reklamy.